skip to main |
skip to sidebar
Senga er oppredd og eg skal til å legge meg. Chelsea har som vanlig gulla på slutten av ein kamp, men det kan ikkje hindre meg i å smile. Eg kjenner adrenalinet fortsatt sit i kroppen. Det blir nok ein lang natt. Gratulerer Sir Alex Ferguson & co, dette tar stort!
Ingen kommentarer:
Legg inn en kommentar