
Klokka har passert midnatt, og eg er godt i gang med forberedelsen til morgondagens begivenheitar. Vert det Milan eller Bayern Munchen, kven veit. Som sagt har Chelsea Kome seg vidare på bekostning av Valencia. Neste motstandar ser etter alle solemerker ut til å verte Liverpool. Men no er eg lei av å skrive på mobilen, så trur eg legg den til side før eg sakte, men sikkert bevegar meg inn i "Theatre of Dreams"
Ingen kommentarer:
Legg inn en kommentar